Consultanta Start Up

Start-UpCrestereMaturitate

Start-Up

Solutii Rapide

Strategie de diferentiere

Ce aduci nou astfel incat sa starnesti interesul si increderea pietei?

La baza fiecarei afaceri sta capacitatea antreprenorului de a face ceva diferit. Prin diferentiere, ne dorim sa cream un avantaj competitiv, astfel incat clientii sa perceapa produsul ca fiind  alegerea ceva unica / speciala. In functie de viziunea companiei, profilul potentialilor clienti si specificul pietei, te vom ajuta sa stabilesti mixul de elemente definitorii pentru crearea strategiei tale de diferentiere.

Impachetare produs:

Cum structurezi oferta de produse intr-un mod cat mai accesibil?

Pentru a construi un produs sau serviciu atractiv vom identifica, selecta si grupa produsele si/sau serviciile in “pachete” care sa raspunda nevoilor specifice segmentului tinta, vom stabili strategia de pret pentru a asigura o marja confortabila si te vom ajuta sa identifici cele mai eficiente canale prin care mesajul despre produs va ajunge la clienti.

ROI

Care sunt elementele de valoare care vand produsul B2B?

In ultimii ani Return on Investment (ROI) a devenit unul din principalele instrumente de evaluare a deciziilor de cumparare ale companiilor. Vom determina impreuna factorii ROI care sustin capacitatea de a "vinde" si le vom transforma in elemente de motivatie si atractivitate in achizitia produsului. Obiectivul este sa oferim clientilor prospecti justificari obiective, argumentate si sustinute din punct de vedere economic, pentru a lua cat mai natural decizia de cumparare.

Solutii RapideAchizitie clienti

Cum sa castigi clienti?

Una dintre cele mai frecvente cauze de esec a Start-Up-urilor este insuccesul activitatilor de achizitie de clienti. Pentru a ne asigura ca activitatea de convingere a clientilor nu “sufoca” resursele limitate ale business-ului, vom identifica cele mai eficiente modalitati de realizare a vanzarilor din punct de vedere al costului si vom stabili o strategie de monetizare a clientilor achizitionati pentru  cresterea continua a afacerii.

Sales & marketing kit

Cum starnesti interesul clientilor ca sa-i convingi sa cumpere?

Pentru a promova eficient produsele si/sau serviciile companiei ai nevoie de un set de “instrumente” cu care sa sustii vanzarea. Care sunt beneficiile cheie, ce informatii incluzi in prezentarea produsului, cum construiesti o prezentare de vanzare, ce mesaje vor “convinge” clientii sa cumpere – raspunsul la toate aceste intrebari ne va ajuta sa creem setul de prezentari, brosuri, oferte atat de necesare pentru sustinerea activitatilor de vanzare.

Reteta de lucru / Business model

Cum te asiguri ca afacerea va genera venituri predictibile?

Distanta de la schita de pe servetel pana la un business de succes consta in reteta de lucru. Vom construi modelul optim prin care compania va genera venituri, avand in vedere cele 9 componente esentiale ale unui Business Model.

 

© 2019 Cursuri de Vanzari centrate pe valoarea - Axioma Solutions
Dezvoltat de Centriqa Marketing Bureau