Practical M@rketing – Curs intensiv de Marketing pentru B2B

Durata: 2 zile Pret / Participant: 350 Euro fara TVA
Traineri: Marian Stirbescu Format: Curs interactiv pentru dobandirea de cunostinte si dezvoltarea de abilitati bazat pe simulare de business
Modalitate
de livrare:
In house, Open Participanti: 9 – 12


Curs Practical Marketing
  

Descrierea training-ului Marketing Practic pentru B2BCurs intensiv de Marketing pentru B2B

Cu toate ca au avut parte de studii ample pe acest subiect, multi oameni de marketing se confrunta cu dificultati reale in a transforma ideile de valoare in realitate, in mod rapid si cu impact direct in vanzari. 


In conditiile bugetelor tot mai restranse, a conditiilor vitrege de piata si a diversificarii canalelor de comunicare, oamenii de marketing sunt provocati sa ofere valoare atat clientilor externi cat si clientilor interni, in speta departamentele de Vanzari.

Cursul este  centrat pe dezvoltarea in timp scurt a abilitati practice si pe utilzarea instrumentelor de marketing specifice pentru atingerea obiectivelor de business.

   Audienta principala:

  • Angajati ai departamentului de marketing

  • Angajati din vanzari cu resposabilitati de marketing

  • Antreprenori

    Ce obtin participantii ?

  • Intelegerea abordarii integrate Marketing Vanzari

  • Capabilitatea de a formula strategii eficace de abordare a pietei

  • Intelegerea activitatilor specifice de marketing B2B pentru promovarea produselor si serviciilor

  • Dezvoltarea capacitatii de formula solutii si de a executa actiuni specifice de atragere a clientiilor catre oferta companiei

  • Dezvoltarea abilitatilor practice de lucru cu instrumentele si tehnicile de marketing

  • Capacitatea de a livra rezultate concrete ca mijloc de crestere a vanzarilor

  • Crearea si executia unei strategiilor de marketing si stabilirea obiectivelor

  Agenda

  • Abordarea integrata Vanzari & Marketing

  • Produsul complet / Ciclul de adoptie al tehnologiei

  • Segmentarea B2B, identificarea potentialilor clienti

  • Identificarea motivelor de cumparare

  • Constuirea propunerii de valoare

  • Pozitionarea Brand-ului

  • Politica de pret si licentiere

  • Marketing Assets

  • Campanii integrate de marketing

  • Buyer Persona

 

© 2019 Cursuri de Vanzari centrate pe valoarea - Axioma Solutions
Dezvoltat de Centriqa Marketing Bureau