Curs ROI Method 4X4 – pentru Vanzari

Durata: 1 zi Pret / Participant:  300 Euro fara TVA
Traineri: Marian Stirbescu Format: Curs interactiv pentru dezvoltare de abilitati
Modalitate
de livrare:
In house, Open Participanti: 9 – 12

 

Descrierea Training-ului de ROI pentru VanzariROI Method 4X4

Fata de acum cativa ani cand deciziile se luau in mod arbitrar fara sa tina cont de o analiza initiala obiectiva, in ziua de azi companiile iau din ce in ce mai des decizii bazate pe criterii financiare.

In ultimii ani, Return on Investment ( ROI ) a devenit unul din principalele instrumente de evaluare a deciziilor legate de initiativele de business iar vanzatorilor li se cere sa dovedeasca obiectiv prin ROI valoarea pe care o aduce clientului solutia propusa.

In multe cazuri argumentarea bazata pe ROI ajuta vanzatorii sa se pozitioneze distinct, lasand concurenta in urma, incapabila sa ofere argumente la fel de puternice.

Cursul ROI 4x4 Method este conceput ca o simulare de business in cadrul careia cursantii isi insusesc cunostintele si tehnicile practice utilizate in calculul ROI (Return On Investment).

Ca pas urmator oamenii de vanzari vor putea sa schimbe strategia de abordare a clientilor si argumentare, utilizand factorii ROI ca elemente de stimulare a interesului si de suport pentru decizie (convingere).

Nu in ultimul rand, atunci cand oamenii de vanzari inteleg in detaliu valoarea pe care o ofera produsul si sunt in stare sa o si explice, acestia castiga incredere si usurinta in abordarea clientilor cu efect masurabil in cresterea vanzarilor.

Audienta principala:

  • Reprezentanti de vanzari

  • Key Account Managers

  • Sales Manageri

Audienta secundara:

  • Angajati presales

  • Angajati din departamentele de marketing

  • Manageri Marketing

Ce obtin participantii ?

Dupa absolvirea cursului participantii obtin:

  • Insusirea cat mai completa a cunostintelor si tehnicilor utilizate in calculul ROI

  • Familiarizarea cu  template-urile de documente utilizate in procesul de calcul

  • Dobandirea capacitatii de a obiectiviza elementele emotionale ale propunerii de evaluat

  • Abilitatea de a sustine propuneri de vanzare catre clienti bazate pe un calcul corect al ROI

  • Posibilitatea de a utiliza de a doua zi metoda de calcul ROI ca instrument de decizie de business

  • Vanzatorii vor putea demonstra mai usor clientului beneficiile produsului in termeni reali si masurabil

 Agenda:

  • Introducerea conceptului de ROI
  • Formula ROI
  • Avantajele utilizarii ROI
  • Principiile ROI
  • Metoda 4 X 4 de calcul al ROI
       o Definirea obiectivului de evaluare

       o Analiza si documentarea

       o Modelul de calcul

       o Comunicarea rezultatelor
  • Tehnici si instrumente ROI
  • Termeni relationati
  • Scenarii de utilizare in cadrul organizatiei

© 2019 Cursuri de Vanzari centrate pe valoarea - Axioma Solutions
Dezvoltat de Centriqa Marketing Bureau