Evaluare și testare de competențe
pentru forța de vânzări

Descoperă, măsoară și evalueaza cunoștințele și experiența angajaților

evaluare forta de vanzari small cv

“Adevărul e ceea ce rezista la testul realitații” – Albert Einstein

Oferim o gamă de evaluări și testări specializate pentru forța de vânzări:

  • Profile comportamentale DISC
  • Preferințe de vânzare cu CPP
  • SSDPI
  • Sales process audit
  • Evaluare prin interviu
  • Evaluare prin role-play



Evaluare și testare pentru forța de vânzări

SSDPI: Sales Skills Development Potential Inventory

Descriere

Chestionar de autoevaluare care identifică potențialul de dezvoltare a competențelor specifice (nivel de abilitate înmulțit cu dorința de dezvoltare).
Se poate rula pe întreg inventarul de competențe de vânzare sau pe un subset, în funcție de prioritatea de dezvoltare.

Detalii
Format flexibil, adaptabil, activitățile relevante din procesul de vânzare, maximum 115 itemi din inventarul maxim de competențe.

Livrabil
Raport individual, raport echipă, raport 180 de grade, analiză GAP percepție Manager vs. Angajat.

Categorii de abilități adresate – SSDPI

  • Prospectare
  • Discuția de vânzare
  • Identificarea și gestionarea oportunităților
  • Prezentarea și argumentarea soluției /propunerii
  • Prevenirea, identificarea și depășirea obiecțiilor
  • Negocierea
  • Activități post-vânzare
  • Managementul conturilor
  • Abilitați de influențare
  • Comunicarea interpersonală (transversală)
  • Relația cu clientul
  • Piața

CPP-2: Axioma Client Preference Profile

Descriere
Chestionar de autoevaluare care identifică preferințele de vânzare ale angajaților în funcție de 8 stiluri de lucru, reflectând orientarea vânzătorului către anumite activități de vânzare.

Detalii
Format fix, 64 de itemi, durată de aplicare de 15 minute, scorare manuală, raport individual și de echipă.

Livrabile
Raportul preferințelor individuale, raport consolidat la nivel de echipă.

CPP 2 logo

Modelul de personalitate Persolog ®

Logo persolog
logo Model personalitate persolog
  • Este un instrument acreditat de învățare și dezvoltare
  • Dezvoltat pe baza modelului lui William Marston
  • Ușor de înțeles și aplicat. Măsoară comportamentele preferate, factorii motivatori, descoperă temerile și prezice succesul în vânzări

Utilizarea profilelor DISC în vânzare

  • Înțelegerea propriului profil comportamental și a preferințelor de interacțiune
  • Înțelegerea preferințelor de interacțiune/comunicare ale prospecților/clienților
  • Deprinderea conștientă a comportamentelor recomandate (Așa Da/Așa NU) pentru fiecare profil de client în parte, ca manieră de abordare și comunicare

Diagnostic “On the job”

Descriere
Prin observare directă de către un consultant calificat, la locul de muncă (în teren sau la birou)
Observare centrată pe sarcini repetitive pentru validarea observațiilor

Detalii
Focus pe top 5-7 competențe de evaluat
Format personalizabil, necesită decizie asupra competențelor cheie

Livrabile
Raport de abilități – on the job, Diagrama abilităților


Evaluarea competențelor de vânzare și management si leadership

Descriere

Interviu pentru evaluarea abilităților și comportamentelor în situații
Prin observare directă de către un consultant calificat, la locul de muncă (în teren sau la birou)
Observare centrată pe sarcini repetitive pentru validarea observațiilor

Detalii
Focus pe top 7-10 categorii de competențe de evaluat
Format personalizabil, necesită decizie asupra competențelor cheie

Livrabile
Chestionar interviu, Rating competențe


SPA: Axioma Sales Process Audit

Descriere
Raport de audit asupra maturității proceselor de vânzare. 

Detalii
Format personalizabil în funcție de domeniul și de structura procesului de vânzare


Personalizare training – Evaluare și testare de competențe
pentru forța de vânzari

Sesiuni dedicate

Sesiunile dedicate sunt disponibile pentru un număr de minim 8 participanți.

Cauti altceva?

Seamană cu ce cauți dar dorești altceva? Dă-ne un semn și-ți venim în ajutor cu o soluție personalizată.