Curs de vanzari - Abilitati de influentare si persuasiune - Sales 2.0

Curs de tehnici de influentare si persuasiune pentru noua vanzare centrata pe valoare

Image

Provocare: Cum sa utilizezi influentarea pozitiva pentru a convinge clientul in beneficiul acestuia?

Intotdeauna va exista o diferenta mai mica sau mai mare intre ceea ce ne trebuie si ceea ce ne place, sau acceptam usor. Ca profesionist in vanzari, te-ai confruntat cu situatii in care ai descoperit aceste diferente si ai realizat ca rolul tau trece dincolo de confirmarea faptului ca produsul sau solutia sunt potrivite pentru client, asa cum acesta si-a formulat nevoile si cerintele.

Clientii au nevoie de oameni de vanzari care sa le fie aproape, sa-i incurajeze, sa-i sustina in deciziile dificile, sa le ofere confortul unor conversatii de valoare cu intentie benefica, intr-un cadru etic, in urma carora clientul sa isi poata lua deciziile importante in cunostinta de cauza.

Cat de pregatit te simti pentru aceasta provocare?

Sumar training

Un pachet complet de practici avansate si tehnici de conversatie persuasiva, pentru influentare pozitiva in vanzarea centrata pe valoare
>>>

Imagine curs Smart Communication
Imagine curs Smart Communication

Organizare

Formate: online, LIVE virtual classroom utilizand platforma Zoom sau in clasa | Data: TBD | Durata: 2 sau 3 zile (16-24 ore) | Pret: 350 Euro FTVA/2 zile sau 450 Euro FTVA/3 zile | Participanti: 9-12 | Limba: Romana sau Engleza | Traineri: Adrian Badea, Marian Stirbescu

Audienta

Audienta:

  • Oameni de vanzari cu experienta in vanzarea consultativa
  • Consultanti tehnici, membrii in echipe de presales si inside sales
  • Manageri si coordonatori de vanzari
  • Antreprenori

 

Obiective

La finalul acestui curs:
  • Veti intelege mai bine modalitatea in care se iau deciziile in companii (emotional/logic)
  • Veti descoperi propriul profil de personalitate, punctele tari si ariile de imbunatatire care va vor ajuta in rolul de vanzare
  • Veti fi capabili sa adaptati conversatiile si interactiunea cu clientii in functie de preferintele comportamentale ale acestora
  • Veti descoperi necesarul de resurse standard pentru sustinerea procesului de vanzare 
  • Veti putea recunoaste si practica tehnicile de argumentare 
  • Va veti rafina modul in care va conectati si relationati cu decidentii cheie

Agenda

  • Trecere in revista – vanzarea centrata pe valoare

  • Vanzarea centrata pe valoare – modelul de valoare, axa timpului

  • Cum cumpara clientii? Emotional sau logic

  • Neurostiinta influentarii – Cum sa vinzi catre buying brain

  • Cunoasterea de sine utilizand chestionarul DISC

  • Vanzarea catre clientii indiferenti

  • Rafinarea utilizarii tehnicilor de argumentare: CAB, BAC, FUD, ROI

  • Optimizarea interactiunii constiente cu clientul in punctele cheie ale procesului de vanzare utilizand DISC: utilizarea pretextelor, discutia de vanzare, pozitionarea, formularea propunerilor pe profilul de personalitate, rezolvarea diferentelor

  • Inventarul resurselor de vanzare 

Nota: pentru a maximiza rezultatele participarii la acest curs, recomandam participarea la cursurile de Sales Essentials si Value Selling

Ghizii dumneavoastra

Adrian Badea
Adrian BadeaSenior Trainer, Consultant
Trainer certificat cu experienta in vanzari, management si resurse umane. Adrian este preocupat permanent de rafinarea modului in care poti sa influentezi printr-o comunicare constienta.
Marian Stirbescu
Marian StirbescuSenior Trainer, Consultant
Trainer certificat, experienta in value selling si dezvoltarea echipelor de vanzari de solutii. Marian este autorul modelului de valoare si al instrumentului Selling Preference Profile (SPP-1)

Conversatii de calitate, influentare pozitiva, vanzare etica

Profesionistii in vanzari, care stapanesc influentarea pozitiva, sunt vazuti "altfel" de catre clienti, recomandati mai des, fara rezerve si se bucura de increderea care sustine relatiile de lunga durata

Avantaje pentru tine

Apropiere

Castigi un loc special in cercul de incredere al decidentilor

Conectare

Construiesti pe relatiile existente, extinzi cercul de influenta in diverse zone ale organizatiei client

Relatie

Maturitatea si experienta sunt ingredientele care sustin relatii de valoare pe termen lung

Convingere

Stapanesti tehnici de argumentare puternice cu care ghidezi deciziile de cumparare intr-un cadru etic

Inscrieri

Vrei sa stii daca este momentul sa oferi acest training echipei de vanzari sau ai colegi interesati si doresti sa organizam un curs pentru compania ta? 

Trimite-ne un email la This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau suna acum la 0771.229.763

Cauti altceva?

Seamana cu ce cauti dar doresti altceva? Da-ne un semn si-ti venim in ajutor cu o solutie personalizata. Acceseaza informatiile de contact aici

Informatii Copyright

Sales 2.0 este o marca inregistrata a Axioma Solutions SRL
persolog®, modelul de personalitate persolog sunt marci inregistrate ale persolog GmbH. Pentru detalii vizitati https://www.persolog.de/.