Curs Telesales iCall
Training pentru
vânzări prin telefon
Curs de tehnici esențiale de vânzare pentru abordarea telefonică de impact

Provocare
O provocare majoră în vânzările prin telefon este depășirea reticenței clienților și gestionarea obiecțiilor. Mulți interlocutori sunt sceptici, grăbiți sau defensivi față de apelurile nesolicitate, iar lipsa contactului vizual face dificilă construirea unei conexiuni autentice.
Vânzătorii trebuie să capteze rapid atenția și să inspire încredere prin tonul potrivit și un mesaj relevant. O abordare rigidă sau neinspirată poate duce la pierderea interesului clientului.
Adaptabilitatea, gestionarea obiecțiilor și crearea unei conversații naturale sunt esențiale pentru succes. Fără aceste abilități, rata refuzurilor crește, iar performanțele scad.
Sumar Training
Un curs de tehnici de abordare telefonică în urma căruia participanții vor ști cum să depășească blocajele, să trateze obiecțiile și să își atingă mai ușor obiectivele, câștigând încrederea clienților și capacitatea de a se adapta ușor specificului fiecărui apel
>>>


Audiența
- Oameni de vânzări interesați în dezvoltarea abilităților de vânzare la telefon
- Lideri de echipă și manageri de Call Center
- Antreprenori și freelanceri
- Consultanți de vânzări B2B/B2C
Obiective
La finalul acestui curs:
- Vei deprinde cunoștințele și tehnicile utilizate în abordarea telefonică
- Vei dobândi o înțelegere clară a tipologiilor de obiecții și abilitatea de a le trata în mod natural
- Îți vei îmbunătăți abilitatea de a personaliza mesajele în funcție de client pe durata apelului telefonic
- Vei avea capacitatea de a crește rata de succes și de a atinge obiectivele lunare
- Vei fi capabil să depășești blocajele în discuție printr-o abordare colaborativă
- Vei fi capabil să abordezi cu încredere apelurile telefonice
Traineri cursuri vanzari

Adrian Badea
Senior Trainer, Consultant
Trainer certificat cu experiență în vânzări, management și resurse umane, Adrian este dedicat rafinării modului în care poți influența printr-o comunicare conștientă.

Marian Știrbescu
Senior Trainer, Consultant
Trainer certificat, cu experiență în value selling și dezvoltarea echipelor de vânzări de soluții, Marian este autorul modelului de valoare și al instrumentului Client Preference Profile (CPP-2).

Nicoleta Răduță
Senior Trainer, Consultant
Senior trainer certificat, creator de programe de evaluare și certificare, Nicoleta este preocupată de rafinarea metodelor de creștere a rezultatelor în termeni de excelență profesională. Oferă experiențe unice participanților, utilizând un mix adecvat de tehnici centrate pe implicarea și dezvoltarea oamenilor de vânzări.
Agenda
Introducere
- Despre vânzări la telefon
- Inventar de abilități
- Cum cumpără clienții?
- Despre nevoi și valoare pentru client
Abilități de comunicare
- Formularea pretextului
- Întrebări de impact
- Răspunsuri adecvate
- Ascultarea activă
Interacțiunea de vânzare
- Conectarea în apel
- Identificarea nevoilor
- Propunerea unei soluții
- Când clientul spune „NU”
- Finalizarea vânzării
Agenda Follow-up
- Autoevaluare progres
- Review experiență utilizare practică
- Practicare pentru consolidare abilități
- Clarificări situații dificile
- Feedback instant pe apeluri cu clienți reali (în funcție de nivel, cum au avansat participanții)
Recomandăm follow-up-ul după o durată de 4-6 săptămâni de la data cursului, pentru a exista suficient timp pentru practicare.
Avantaje pentru tine
Abilități de comunicare
Înveți cum să creezi un mesaj clar și adaptat nevoilor fiecărui client, cu care să convingi până la finalul unui apel telefonic
Gestionare obiecții
Răspunzi cu încredere și profesionalism la obiecțiile clienților, crescând șansele de succes ale fiecărui apel
Optimizarea utilizării timpului
Gestionezi mai eficient timpul alocat fiecărui apel, crescând productivitatea și eficiența generală
Adaptabilitate
Te adaptezi rapid la diverse tipuri de clienți și situații, îmbunătățind abordările în funcție de fiecare context
Înscrieri Training Telesales iCall
Îți oferim variante de preț pentru participare individuală și pentru grupuri.
La grupe de peste 10 participanți, primești inclus un discount variabil pentru cursurile dedicate organizației tale.
Curs Telesales iCall
Acest curs se organizează exclusiv pentru grupe dedicate.
PReț pe participant
8-9 participanți
Pentru participare individuală sau grupe de până la 9 participanți
preț pe grupă
10-15 participanți
Preț fix pentru grupe de la 10 până la 15 participanți
Opțional: pentru grupe interne recomandăm organizarea unei sesiuni suplimentare, de 1 zi, pentru consolidarea abilităților
Personalizare training – Curs Telesales iCall
Sesiuni dedicate
Sesiunile dedicate sunt disponibile pentru un număr de minim 8 participanți.
Cauți altceva?
Seamană cu ce cauți dar dorești altceva? Dă-ne un semn și-ți venim în ajutor cu o soluție personalizată.
Vrei să discutăm?
Trimite-ne un email la training@axioma.ro sau sună acum la unul din numerele de contact.
Cauți versiunea în engleză a acestui curs? O găsești pe siteul international.