Curs Telesales – iCall
Training pentru
vanzari prin telefon
Curs de tehnici esentiale pentru abordarea telefonica de impact
Provocare
Sumar Training
Un curs de tehnici de abordare telefonica in urma caruia participantii vor sti cum sa depasesca blocajele, sa trateze obiectiile si sa isi atinga mai usor obiectivele, castigand increderea clientilor si capacitatea de a se adapta usor specificului fiecarui apel
>>>
Organizare
- Durata: 2 zile | Program: 9:00-17:30
- Limba: Romana sau Engleza, in functie de preferinte
- Locatie fizica: Bucuresti, Axioma Training Center
- Format: In sesiuni deschise (open), in interiorul companiei (in-house) sau online (virtual classroom)
- Metoda de livrare: fizic sau online (virtual classroom)
Optional: pentru grupe interne recomandam organizarea unei sesiuni suplimentare, de 1 zi, pentru consolidarea abilitatilor
Audienta
- Oameni de vanzari interesati in dezvoltarea abilitatilor de vanzare la telefon
- Lideri de echipa si manageri de Call Center
Obiective
La finalul acestui curs participantii vor obtine:
- O insusire completa a cunostintelor si tehnicilor utilizate in abordarea telefonica
- O intelegere clara a tipologiilor de obiectii si abilitatea de a le trata in mod natural
- Imbunatatirea abilitatii de a personaliza mesajele in functie de client pe durata apelului telefonic
- Castiga capacitatea de a creste rata de succes si de a atinge obiectivele lunare
- Vor fi capabili sa depaseasca blocajele in discutie printr-o abordare colaborativa
- Vor fi capabili sa abordeze cu incredere apelurile telefonice
Agenda
Introducere
- Despre vanzari la telefon
- Inventar de abilitati
- Cum cumpara clientii?
- Despre nevoi si valoare pentru client
Abilitati de comunicare
- Formularea pretextului
- Intrebari de impact
- Raspunsuri adecvate
- Ascultarea activa
Interactiunea de vanzare
- Conectarea in apel
- Identificarea nevoilor
- Propunerea unei solutii
- Cand clientul spune „NU”
- Finalizarea vanzarii
Agenda Follow-up
- Autoevaluare progres
- Review experienta utilizare practica
- Practicare pentru consolidare abilitati
- Clarificari situatii dificile
- Feedback instant pe apeluri cu clienti reali (in functie de nivel, cum au avansat participantii)
•Recomandam follow-up-ul dupa o durata de 4-6 saptamani de la data cursului, pentru a exista suficient timp pentru practicare.
Traineri cursuri vanzari
Adrian Badea
Senior Trainer, Consultant
Trainer certificat cu experienta in vanzari, management si resurse umane. Adrian este preocupat permanent de rafinarea modului in care poti sa influentezi printr-o comunicare constienta.
Marian Stirbescu
Senior Trainer, Consultant
Trainer certificat, experienta in value selling si dezvoltarea echipelor de vanzari de solutii. Marian este autorul modelului de valoare si al instrumentului Selling Preference Profile (SPP-1).
Nicoleta Raduta
Senior Trainer, Consultant
Senior trainer certificat, creator de programe de evaluare si certificare. Nicoleta este preocupata de rafinarea metodelor de crestere a rezultatelor in termeni de excelenta profesionala. Ofera experiente unice participantilor, utilizand un mix adecvat de tehnici centrate pe implicarea si dezvoltarea oamenilor de vanzari.
Avantaje pentru tine
Pret
350 Euro FTVA / participant
Cauti un pret mai bun? Contacteaza un consultant de training Axioma pentru detalii.
Gasesti mai jos datele de contact.
Inscrieri – Curs Telesales
Vrei sa stii daca este momentul sa oferi acest training echipei de vanzari sau ai colegi interesati si doresti sa organizam un curs online pentru compania ta?
Trimite-ne un email la training@axioma.ro sau suna acum la unul dintre numerele de contact.
Cauti altceva?
Seamana cu ce cauti dar doresti altceva? Da-ne un semn si-ti venim in ajutor cu o solutie personalizata. Acceseaza informatiile de contact aici